Na een periode waarin wij uitsluitend spoeddienst geboden hebben zijn we onze werkzaamheden weer hervat.
Dinsdag 21 april heeft Premier Rutte aangegeven dat tandartsenpraktijken open mogen voor reguliere mondzorg.
Wij kunnen ons voorstellen dat u in deze onzekere tijd aarzelt om uw afspraak bij de tandarts door te laten gaan.
Met deze informatie hopen wij uw twijfels weg te nemen.

Tandartspraktijken werken al jaren conform de Wet infectie Preventie. Hygiëne is een speerpunt in de praktijk om u en onszelf te beschermen.
Wij hebben deze hygiënemaatregelen aangescherpt i.v.m. Corona. Zo werken wij nu, behalve met een mondmasker, ook met een gezichtsscherm en schort.
De behandelkamer, wachtkamer en balie worden na elke patiënt gedesinfecteerd.

Lees dit aub goed door:
Als u op een van de volgende vragen “ja” antwoordt dan verzoeken wij u om uw afspraak kosteloos te annuleren.
· Heeft u nu Corona?
· Heeft een van uw huisgenoten Corona of Corona gehad?
· Bent u genezen van Corona KORTER dan 2 weken geleden?
· Heeft u hooikoorts? (niezen/hoesten)
· Behoort u tot een risico-groep?

In verband met de Coronamaatregelen hebben wij enkele richtlijnen voor uw bezoek aan de praktijk:
• Kom zoveel mogelijk alleen en kom niet te vroeg
• Houdt uw handen na binnenkomst onder het des-infectie apparaat bij de ingang van de wachtkamer
• Probeer zoveel mogelijk 1,5 m afstand te houden
• Raak zo min mogelijk aan

Mocht u naar aanleiding van deze informatie nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.
Wij verwelkomen u graag weer in de praktijk.

Plaats een reactie